website · 19/08/2010

Site improvement project – Phase I

呢幾日回顧o左一下我個 blog 。慢慢習慣同發覺我部 netbook 同埋呢個 WordPress 簡直係天生一對。

要重拾寫作o既動力係唔容易o既,套用一個可能無乜關係o既老套話:創業難,守業更難。

創作網站係一下子o既事,我以前可以差不多不眠不休一個星期學習同不斷嘗試就可以出一個新 design 出o黎。但係總結咁多年經驗最困難o既唔係創作網站,而係要諗點樣維持一個網站。因為程程我係一個無乜內涵而且一o的都唔 funny o既人。

翻睇自己之前寫o既o野,目的係乜o野?有做過乜o野去改善同埋維持質素?真係無。不如將呢五百五十八篇文章、七個專題重新篇寫、批改、結集、condensed ,再做一個感想出o黎,名為 “Site rebuilding project” – Phase I 。先從內容整頓著手,再o係 Phase II 從 design and structure 向 fancy, beauty, stylish and creative 出發。

睇o黎愈o黎愈有趣了!都係 netbook and Windows XP 用o黎做文書比較實用。

P.S. 其實…非常唔好意思咁講…而家睇到o既呢一個版面重只係得大約 20% o既完成度。根據當初o既計劃同構思,我仲有成 80% 未實行。所以呢個 project 講真要改版面都唔會再大改,我諗會換一換個色調,重新上過一次色,改善同完美整個 blog 都已經係一個大工程o黎。