work · 02/10/2010

Long-awaited

千呼萬喚始出來。

今年 Big 4 加薪好似好嚇人咁,有成六七成。但係我覺得今次咁「浮誇」o既加幅只係填補番上年加幅少o既補償o黎。以今年我o既年資同十年前同一個位比,相差唔遠。留係呢幾間公司度做o野,加幅高基本上係一個傳統o黎,我相信呢樣亦都係公司o既定位之一,佢地都係做生意,無人入去做o野,reputation 做得唔夠好,仲邊有錢可以賺。Partner 都係生意人,一早留意到市場個價位。如果唔 set 得高價仲會有咁多人擁住想入去咩?

諗深一層,如果我用呢個人工做番我而家做緊o既o野,我都覺得會令好多人眼紅,我都係低調o的好。其實我要諗多一下,公司既然讓o左步俾我,我又點樣可以做番一o的表現去 reflect 番公司對我o既補償?我要證明一下我係值呢個價,而唔係白逗人工o既。

Do a great thing need 2 factors: A plan and not enough time.

係我低調o既時候,其實會令到自己好多情感表達唔到出o黎。人愈大似乎每一樣事同埋說話都需要更多 caring ,但係我完全 handle 唔到,我思想傾向愈簡單愈好,複雜o既事放係我檯前唔係同樣要我抽絲剝繭將事情簡化然後解決?又玄又禪o既行為超出o左我o既能力,但係或者我要有 improvement on this 。我對自己o既毅力有信心,只要件事有個方向我就要向前衝,免夜長夢多。我唔敢講我有o的乜o野係成功,但係我 set 俾自己o既 goals 每達成一樣都會有 sense of achievement 。呢種感覺以前鮮有發生,因為我以前經常 set 自己 as a outsider ,而家我想有o的成就,可以自己挑戰自己而成功o既時候,可以有幾多個人係會為我高興……自己暗自高興,唯有獎自己一件 Starbucks Blueberry Cheesecake 慶祝一下。如果大肆宣揚,抱住分享一下想大家一起成功,一起 happy ;到頭o黎只係自己無癮,聽到說話唔好聽,攪到自己好似想威想串想哂命,我又何時何曾做過呢一種人?自己唔係名校生無做過精英屋企又無背景經驗,真係唔識處理。

嗯,我而家個 plan 仲未夠顧及得全面,有需要時要微調一下。自問已經盡自己最大能力做好一切條件可以令 technical dept 長期收留我,而客觀o黎睇反應都好正面。如果 technical dept 都係唔收留我o既話,我都預備好兩個方案! Yeah~

好多說話唔知可以同邊個講,唯有寫出o黎,唔知邊個會睇,後果會係點…anyway。